Klub motocyklowy

Moto Pogranicze

Ostatni wyjazd Moto Pogranicze w sezonie 2016

received 1139629462770166

W piątek wieczorem (16.09.2016r.) członkowie MOTO POGRANICZE  jak i zacni goście klubu spotkali się w Mielniku nad Bugiem. Wspólna kolacja w lokalnym barze a następnie ognisko rozpoczęły ostatnią wyprawę motocyklową. W sobotę rano po śniadaniu wyruszyliśmy do Komarna do p. Mariana Gryglasa, który czekał na nas z zaprzęgiem w parę Arabów (oczywiście chodzi tu o konie). W czasie 2 godzinnej przejażdżki opowiedział o wydarzeniach historycznych i religijnych tego regionu.

Czytaj więcej...

MOTO POGRANICZE W PŁASKIEJ

1 lipca podzieleni na  dwie trasy (enduro i szosową) udaliśmy się do Płaskiej. Dla odmiany ten wyjazd  był z noclegiem. Wybraliśmy urokliwe miejsce nad jeziorem. W  miłej atmosferze spędziliśmy wieczór bawiąc się przy ognisku.  Pogoda na szczęście dopisała. Dobrą atmosferę oddają załączone zdjęcia.

MOTO POGRANICZE Z WIZYTĄ W PŁASKIEJ

Dnia 29.05.2016r. klub Motopogranicze kolejny raz wyruszył w trasę.  Tym razem pierwszym przystankiem było muzeum w Lipsku. Następnie po wypiciu kawy pojechaliśmy do  Płaskiej, gdzie  koledzy z placówki pokazali nam po okolicę oraz zorganizowali ognisko w lesie.
Każdy z członków wyjazdu znalazł coś dla siebie, bo poruszaliśmy się po trasach asfaltowych jak i po terenie.

A. Eliaszuk

tel.  IP 6645035

- kol. Marek Dzietczyk
tel. IP 6645034.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.